Politica de confidențialitate
Societatea SOLO Fintech SRL cu sediul in str. Maior Gh.
Șonțu nr. 6, etaj 4, Sector 1, București înregistrată la Registrul
Comerțului sub numărul J40/15636/2021, CUI 44884006 cont bancar IBAN:
RO28BTRLRONCRT0620720001, deschis la Banca Transilvania, prelucrează date
cu caracter personal și asigură protecția acestora, conform legislației
aplicabile în materie, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 privind
protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de
abrogare a Directivei 95/46 / CE (GDPR).
Aceasta politica se aplică în legătură cu prelucrările de date realizate de
Societatea SOLO Fintech SRL. Acest document este relevant
pentru dumneavoastră indiferent de poziția în care vă aflați: client,
partener – persoană fizică, reprezentant al unui partener – persoană
juridică, solicitant al unei oferte sau persoană care ne contactează în
alte scopuri (ex.: în legătură cu cereri sau reclamații, vizitator al unuia
dintre sediile ori punctele noastre de lucru, intern, vizitator al
site-ului nostru, etc.)
Politica tratează, în ordinea de mai jos, următoarele aspecte:
-
categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm;
-
scopurile pentru care prelucrăm acele date cu caracter personal;
-
temeiurile care justifică prelucrările noastre;
-
persoanele către care divulgăm datele;
-
perioada pentru care stocăm datele;
-
consecințele refuzului de a ne furniza datele cu caracter personal
privitoare la dumneavoastră;
-
drepturile dumneavoastră și informații cu privire la exercitarea
acestora;
-
detaliile noastre de contact; și
-
situațiile în care se aplică această notă informare și modificările
sale.
-
CATEGORII DE DATE. SCOP. TEMEI
A.
Categorii de date:
Pentru serviciile prestate de SOLO Fintech SRL – datele
personale sunt cele care apar pe documente, cum ar fi: Nume, prenume
emitent document și date de identificare ale acestuia, email, telefon iar
în cazul în care se emite documentul către un client persoană fizică: nume,
prenume, adresă completă, cont bancar, CNP, serie si număr CI, adresa
domiciliu. De asemenea se pot procesa si alte date personale suplimentare..
B.
Categorii de persoane vizate:
Clienți actuali sau potențiali ai SOLO Fintech SRL
Putem prelucra date cu caracter personal referitoare la reprezentanții
clienților noștri pentru:
-
-
Furnizarea serviciilor noastre.
Vom utiliza datele dumneavoastră pentru a vă transmite o ofertă (la
cererea dumneavoastră), pentru a încheia și executa contractul cu
dumneavoastră, și pentru a ne asigura că vă furnizăm serviciile
solicitate. În acest caz, vom întemeia prelucrările pe necesitatea
încheierii și/ sau executării contractului cu dumneavoastră și pe
consimțământul dumneavoastră pentru transmiterea de oferte. Vom
prelucra în principal datele dumneavoastră de contact (nume, prenume,
email, telefon) și, dacă avem o relație contractuală cu dumneavoastră,
datele incluse în contractul cu dumneavoastră.
-
Funcționarea serviciilor noastre.
Vom utiliza datele dumneavoastră pentru a asigura funcționarea
serviciilor noastre, prin intermediul evaluării acestora și a
transmiterii de mesaje/ alerte tranzacționale sau legate de
funcționalități ale programelor noastre. De asemenea, folosim datele
dumneavoastră pentru statistici interne privind funcționalitatea
serviciilor.
Vom prelucra în principal datele dumneavoastră de identificare (nume,
prenume, cod numeric personal, adresa de domiciliu, adresă de e-mail, număr
de telefon), feedbackul dumneavoastră, adresă IP, date din log-uri de acces
și utilizare. Totodată, vom reține înregistrarea audio a convorbirilor
telefonice purtate cu angajații noștri în aceste scopuri.
Temeiul acestor prelucrări va fi, după caz, executarea contractului cu
dumneavoastră, interesul nostru legitim sau consimțământul.
-
Soluționarea cererilor dumneavoastră.
Vom utiliza datele dumneavoastră pentru a răspunde eventualelor
solicitări, cerințe, reclamații, sau oricăror altor întrebări pe care
ni le transmiteți în cadrul relației cu dumneavoastră.
În acest caz, temeiul prelucrărilor va fi executarea contractului cu
dumneavoastră sau, după caz, consimțământul dumneavoastră.
Vom folosi în principal numele, prenumele dumneavoastră, datele
dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă de e-mail, număr de
telefon) și informații cuprinse în cererea pe care ne-o transmiteți.
-
Comunicare în scop de marketing.
Pentru a vă trimite comunicări și oferte cu privire la produsele,
serviciile și promoțiile noastre (din inițiativa noastră), este necesar
să prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal. În acest caz,
prelucrarea datelor va fi întemeiată pe consimțământul dumneavoastră.
Vom prelucra în principal următoarele date care se referă la dumneavoastră:
nume, prenume, adresă de e-mail, număr de telefon.
Membri (angajați, colaboratori etc.) ai partenerilor noștri
contractuali – persoane juridice
Putem prelucra datele dumneavoastră pentru:
-
-
Menținerea relației contractuale cu companiile din care faceți
parte.
Pentru a putea să colaborăm cu compania din care faceți parte (inclusiv
pentru a comunica cu dumneavoastră pentru soluționarea eventualelor
probleme pe care compania dumneavoastră sau Societatea SOLO Fintech SRL le întâmpină în legătură cu
contractul dintre acestea), va trebui să prelucrăm date cu caracter
personal care se referă la dumneavoastră. În acest caz, ne vom întemeia
prelucrările pe interesele noastre legitime de a putea executa
contractele pe care le-am încheiat cu alte companii și de a ne asigura
că celelalte companii execută, la rândul lor, acele contracte. Vom
prelucra în principal următoarele date care se referă la dumneavoastră:
nume, prenume, poziție, angajator/companie colaboratoare, număr de
telefon.
-
Comunicare în scop de marketing.
Pentru a vă trimite comunicări și oferte cu privire la produsele,
serviciile și promoțiile noastre, este necesar să prelucrăm datele
dumneavoastră cu caracter personal. În acest caz, prelucrarea datelor
dumneavoastră va fi întemeiată pe consimțământul dumneavoastră de a
primi astfel de comunicări de la noi sau, după caz, pe interesele
noastre legitime, acolo unde în urma analizei noastre am ajuns la
concluzia că interesele noastre legitime prevalează.
Vom prelucra în principal următoarele date care se referă la dumneavoastră:
nume, prenume, număr de telefon, adresă de e-mail.
Parteneri contractuali ai noștri – persoane fizice (parteneri de
afaceri, nu clienți)
Putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru următoarele
scopuri:
-
-
Pentru a putea desfășura relații de afaceri cu dumneavoastră.
Este necesar să prelucrăm anumite informații care se referă la
dumneavoastră pentru a putea începe și menține colaborarea cu
dumneavoastră.
În acest caz, ne vom baza prelucrarea datelor care se referă la
dumneavoastră pe necesitatea acesteia pentru încheierea / executarea
contractului dintre dumneavoastră și noi.
Vom prelucra în principal următoarele date care se referă la dumneavoastră:
nume, prenume, date din actul de identitate.
-
Soluționarea cererilor dumneavoastră.
Vom utiliza datele dumneavoastră pentru a răspunde eventualelor
solicitări, cerințe, reclamații, sau oricăror altor întrebări pe care
ni le transmiteți în cadrul relației cu dumneavoastră.
În acest caz, temeiul prelucrărilor va fi executarea contractului cu
dumneavoastră sau, după caz, consimțământul dumneavoastră.
Vom folosi în principal numele, prenumele dumneavoastră, datele
dumneavoastră de contact (adresă de e-mail, număr de telefon) și informații
cuprinse în cererea pe care ne-o transmiteți.
-
Comunicare în scop de marketing.
Pentru a vă trimite comunicări și oferte cu privire la produsele,
serviciile și promoțiile noastre, este necesar să prelucrăm datele
dumneavoastră cu caracter personal. În acest caz, prelucrarea datelor
dumneavoastră va fi întemeiată pe consimțământul dumneavoastră de a
primi astfel de comunicări de la noi sau, după caz, pe interesele
noastre legitime, acolo unde în urma analizei noastre am ajuns la
concluzia că interesele noastre legitime prevalează.
Vom prelucra în principal următoarele date care se referă la dumneavoastră:
nume, prenume, număr de telefon, adresă de e-mail.
Membri ai autorităților publice
-
-
Vom utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal pentru îndeplinirea obligațiilor noastre legale, cum ar fi
răspunsul la solicitările unor autorități, ținerea de registre
prevăzute de lege și altele asemenea.
-
Spre exemplu, va trebui să păstrăm numele, prenumele, autoritatea din
care faceți parte și semnătura dumneavoastră în registrele de control pe
care legea ne obligă să le ținem. De asemenea, dacă ne transmiteți o
solicitare de informații din partea autorității – angajatorul
dumneavoastră, vă vom prelucra datele (nume, prenume, poziție, angajator)
pentru a răspunde.
Dacă sunteți un vizitator al sediului, al punctelor de lucru sau al
altor incinte ale noastre
-
-
E posibil să folosim datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a
asigura securitatea persoanelor și a obiectelor (pe suport video).
-
Vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în vederea
asigurării securității persoanelor și a obiectelor din incintele noastre,
în temeiul interesului nostru legitim.
Dacă sunteți un vizitator al site-urilor noastre sau ați interacționat
cu vreuna dintre paginile noastre pe rețelele de socializare
E posibil să folosim datele dumneavoastră cu caracter personal pentru
următoarele scopuri:
-
-
Îmbunătățirea experienței pe website-ul nostru.
Pentru a putea ține cont de preferințele pe care le-ați exprimat în
sesiuni de navigare anterioare, pentru a adapta website-ul nostru la
dispozitivul pe care îl folosiți, pentru a soluționa problemele pe care
le-ați putea întâmpina la accesare, prelucrăm date precum: adresa IP;
identificatori cookies; alți identificatori online; identificator unic
de dispozitiv (ID universal unic – UUID); data și ora accesării
website-ului; istoricul vizitelor; solicitarea web; data și ora
solicitării/ data și ora accesării website-ului; dispozitivul de pe
care accesați website-ul; tipul de browser de Internet și limba
browser-ului; informații despre evenimentele survenite pe dispozitivul
dumneavoastră (de exemplu, erorile); informații cu privire la setările
hardware ale dispozitivului dumneavoastră; informații despre locul în
care vă aflați când accesați website-ul nostru.
Pentru mai multe informații cu privire la modul în care folosim tehnologia
cookies și tehnologii similare, vă rugăm să accesați politica noastră
dedicată disponibila pe
https://www.solo.ro/politica-de-utilizare-cookie-uri .
Temeiul prelucrării va fi în cele mai multe cazuri consimțământul
dumneavoastră sau interesul nostru legitim.
-
Cunoașterea opiniilor pe care ni le comunicați.
De asemenea, atunci când publicați un comentariu sub una dintre
postările noastre pe rețelele de socializare, apăsați butonul Like,
redistribuiți postarea noastră ori ne transmiteți un mesaj pe una
dintre paginile noastre, vom prelucra în principal datele dumneavoastră
pe care ni le-ați transmis (nume de utilizator, fotografie de profil,
acțiunea pe care ați întreprins-o – like / altă reacție sau conținutul
comentariului dumneavoastră).
În aceste cazuri, ne vom întemeia prelucrarea pe consimțământul
dumneavoastră.
-
Gestionarea sistemelor noastre de comunicații şi IT și protecția
acestora.
Putem prelucra datele dumneavoastră pentru: gestionarea sistemelor
noastre de comunicații; gestionarea securității noastre IT; realizarea
auditurilor de securitate asupra rețelelor noastre IT; protejarea
datelor şi a sistemelor noastre împotriva atacurilor şi a altor acte
similare în mediul virtual.
Vom prelucra în principal următoarele date care se referă la dumneavoastră:
nume, prenume, adresă de e-mail, număr de telefon.
În acest caz, ne vom întemeia prelucrarea pe interesele noastre legitime
sau, după caz, îndeplinirea obligațiilor noastre legale.
Dacă ați trimis un review în legătură cu produsele noastre sau v-ați
înscris în campaniile noastre
Este posibil să folosim datele dumneavoastră în scopul promovării companiei
și a proiectelor acesteia, inclusiv prin intermediul folosirii
testimonialelor furnizate.
-
-
În aceste cazuri, prelucrarea se face pe baza consimțământului acordat de
dumneavoastră. Datele ce vor fi prelucrate pot fi, după caz: nume, prenume,
poză, video (în cazul testimonialelor acordate pe această cale).
În general, în orice poziție vă aflați
Putem, de asemenea, să prelucrăm datele dumneavoastră pentru următoarele
scopuri:
-
-
Soluționarea cererilor dumneavoastră.
Vom utiliza datele dumneavoastră pentru a răspunde eventualelor
solicitări, cerințe, reclamații, sau oricăror altor întrebări pe care
ni le adresați.
Vom folosi în principal numele, prenumele dumneavoastră, datele
dumneavoastră de contact (adresă de e-mail, număr de telefon) și informații
cuprinse în cererea pe care ne-o transmiteți.
În acest caz, temeiul prelucrărilor va fi executarea contractului cu
dumneavoastră (dacă există) sau, după caz, consimțământul dumneavoastră.
-
Răspuns la solicitările autorităților sau prelucrarea datelor în
alte cazuri în care legea ne obligă.
Este posibil ca uneori să avem o obligație legală de a comunica datele
dumneavoastră către anumite autorități, de a stoca datele dumneavoastră
pe o anumită perioadă sau de a vă prelucra într-un alt mod datele. În
acest caz, temeiul prelucrării va fi îndeplinirea unei obligații legale
ale noastre.
-
Realizarea unor tranzacții, restructurări sau a altor operațiuni.
În contextul unor tranzacții, este posibil să divulgăm datele
dumneavoastră către potențiali achizitori sau consultanți ai acestora
ori autorități, deși vom încerca să reducem pe cât posibil aceasta. În
acest caz, prelucrarea va avea loc în temeiul intereselor noastre
legitime sau al îndeplinirii unor obligații legale.
-
Apărarea drepturilor și a intereselor noastre sau ale altor
persoane.
Este posibil să prelucrăm datele dumneavoastră pentru constatarea,
exercitarea sau apărarea drepturilor sau intereselor noastre sau ale
altor persoane înaintea instanțelor de judecată, a executorilor
judecătorești, a notarilor publici, a altor autorități publice, a
tribunalelor arbitrale, a mediatorilor sau a altor organisme publice
sau private care soluționează dispute, a avocaților, consultanților
noștri (cum ar fi auditori ori experți sau specialiști) sau ale altor
persoane fizice sau juridice, publice sau private, care sunt implicate
în acele dispute. În această situație, vom prelucra datele
dumneavoastră cu caracter personal, după caz, în temeiul îndeplinirii
unor obligații legale care ne revin sau al intereselor noastre
legitime.
-
Prevenirea fraudelor.
Suntem interesați ca activitatea noastră să se desfășoare în condiții
de legalitate. De aceea, putem prelucra datele dumneavoastră (cum ar fi
prin transmiterea acestor date către consultanții noștri din diverse
domenii – auditori, avocați etc. ori prin consultarea acestor date). În
aceste cazuri, prelucrarea va fi justificată de interesele noastre
legitime de a preveni fraudele și alte nelegalități în activitatea
noastră ori, după caz, de obligațiile noastre legale de a asigura
legalitatea operațiunilor noastre (cum ar fi obligații impuse prin
legislația în domeniul prevenirii spălării banilor).
Despre datele terților
-
-
Dacă ne transmiteți date cu caracter personal privitoare la alte persoane
(de exemplu, reprezentanții dumneavoastră, membrii dumneavoastră de
familie, persoanele aflate în întreținerea dumneavoastră etc.), trebuie să
vă asigurați că i-ați informat despre aceasta și că i-ați îndrumat spre
această informare cu privire la modul în care Societatea SOLO Fintech SRL
prelucrează datele cu caracter personal.
-
Vom informa respectivele persoane în mod corespunzător despre modul în care
le prelucrăm datele, atunci când este cazul.
-
CUI VOM DIVULGA DATELE CU CARACTER PERSONAL REFERITOARE LA
DUMNEAVOASTRĂ
Ca regulă, nu vom divulga datele dumneavoastră către alte persoane fizice
sau juridice.
Limităm accesul la date pentru persoanele din afara companiei SOLO Fintech SRL dar în anumite cazuri este posibil să fie
nevoie să divulgăm datele dumneavoastră, potrivit celor de mai jos.
Putem divulga datele dumneavoastră către alte companii sau persoane fizice,
cum ar fi: persoane fizice sau juridice care acționează ca persoane
împuternicite pentru SOLO Fintech SRL în diverse domenii
(cum ar fi arhivarea de documente, distrugerea de documente, sau stocarea
de date, servicii de plată, diverse servicii pe care le putem externaliza),
avocați, alte persoane, instanțe, autorități. În aceste cazuri, vom divulga
datele pentru motive legitime legate de activitatea noastră, cum ar fi
asigurarea posibilității noastre de a asigura siguranța documentelor,
degrevarea activității noastre, constatarea, apărarea și exercitarea
drepturilor sau intereselor noastre sau ale unei alte persoane.
Totodată, avem permisiunea de a divulga datele dumneavoastră personale
(date de identificare, situații financiare etc.) către partenerii sau
reprezentanții partenerilor aleși de către dumneavoastră.
De asemenea, după cum am precizat mai sus, în anumite cazuri este posibil
să avem o obligație legală de a divulga datele către autorități publice sau
alte persoane fizice sau juridice.
În toate aceste cazuri ne vom asigura că destinatarii datelor cu caracter
personal referitoare la dumneavoastră le prelucrează în condiții de
securitate și confidențialitate, în conformitate cu scopul pentru care
le-am transmis și cu respectarea drepturilor dumneavoastră.
-
ÎN CE CONDIȚII AM PUTEA TRANSFERA DATELE DUMNEAVOASTRĂ CĂTRE STATE
TERȚE SAU ORGANIZAȚII INTERNAȚIONALE
În acest moment nu transferăm și nu intenționăm să transferăm datele
dumneavoastră cu caracter personal sau o parte dintre acestea către alte
companii, organizații sau persoane din state terțe sau către organizații
internaționale.
Dacă va fi necesar să transferăm datele către vreuna dintre destinațiile de
mai sus, vă vom informa în avans despre decizia noastră, acordându-vă
timpul necesar pentru a vă exercita drepturile în legătură cu transferul
datelor dumneavoastră.
-
CAT TIMP VOM PĂSTRA DATELE DUMNEAVOASTRĂ
Vom stoca datele dumneavoastră în conformitate cu politica noastră de
stocare a datelor cu caracter personal, care atribuie o perioadă de stocare
în funcție de scopul prelucrării și categoria de date prelucrate.
Perioadele respective sunt bazate pe prevederile legale (în special din
domeniul protecției datelor cu caracter personal), având în vedere, de
asemenea, obligațiile de stocare a unor anumite date, termenele de
prescripție aplicabile, practicile recomandate în materie și scopurile
activității noastre.
Pentru clienți, durata prelucrării datelor cu caracter personal este
identică cu durata funcționării contractului principal de furnizare
servicii.
-
CE SE POATE ÎNTAMPLA DACĂ NU NE FURNIZAȚI DATELE
În cele mai multe cazuri, nu aveți o obligație de a ne furniza datele
dumneavoastră cu caracter personal.
Totuși, dacă nu ne furnizați datele solicitate, nu vom putea, de exemplu,
să încheiem sau să negociem un contract cu dumneavoastră, să prestăm
serviciile noastre, să vă permitem acces la toate opțiunile de pe
website-ul nostru, să vă răspundem la reclamanții sau solicitări ori să vă
trimitem comunicări cu privire la produsele, serviciile și promoțiile
noastre care v-ar putea interesa.
-
INEXISTENȚA UNUI PROCES DECIZIONAL AUTOMATIZAT
Nu luăm decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor
dumneavoastră (inclusiv crearea de profiluri) care să producă efecte
juridice cu privire la dumneavoastră sau care să vă afecteze într-un mod
similar într-o măsură semnificativă.
-
DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ ȘI MODUL DE EXERCITARE
Drepturile dumneavoastră
Aveți următoarele drepturi:
-
Dreptul de acces la date.
Aveți dreptul de a obține accesul la datele privitoare la
dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm sau la copii
ale acestora; aveți, de asemenea, dreptul de a obține de la noi
informații cu privire la natura, prelucrarea și divulgarea acestor
date.
-
Dreptul la rectificarea datelor.
Aveți dreptul de a obține rectificarea inexactităților datelor
privitoare la dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm.
-
Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”).
Aveți dreptul de a obține de la noi ștergerea datelor privitoare la
dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm.
-
Dreptul la restricționarea prelucrării datelor.
Aveți dreptul de a restricționa prelucrarea datelor privitoare la
dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm.
-
Dreptul de a obiecta.
Aveți dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor privitoare la
dumneavoastră de către noi sau în numele nostru.
-
Dreptul la portabilitatea datelor.
Aveți dreptul de a obține transferul către un alt operator al
datelor privitoare la dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le
controlăm.
-
Dreptul la retragerea consimțământului.
În situațiile în care prelucrăm datele privitoare la dumneavoastră
în temeiul consimțământului dumneavoastră, aveți dreptul de a vă
retrage consimțământul; puteți face aceasta în orice moment, cel
puțin la fel de ușor cum ne-ați acordat inițial consimțământul;
retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării
datelor privitoare la dumneavoastră pe care am realizat-o înainte
de retragere.
-
Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere.
Aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere
a prelucrării datelor cu caracter personal cu privire la
prelucrarea datelor dumneavoastră de către noi sau în numele
nostru. În România, această autoritate este Autoritatea Națională
de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
(ANSPDCP).
Cum vă puteți exercita drepturile
Pentru a exercita unul sau mai multe dintre aceste drepturi sau pentru a
adresa orice întrebare despre oricare dintre aceste drepturi sau orice
prevedere din această informare sau despre oricare alte aspecte ale
prelucrării datelor privitoare la dumneavoastră de către noi, vă rugăm să
utilizați detaliile de contact din secțiunea DATELE NOASTRE DE CONTACT, de
mai jos.
-
DATELE NOASTRE DE CONTACT
Ne puteți contacta la detaliile de mai jos.
Datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor cu
caracter personal
Denumire completă: Societatea SOLO Fintech SRL
Adresă corespondență: Str. Maior Ghe. Șonțu, nr. 6, et. 4, Sector 4,
București
Adresă de e-mail: han@solo.ro
Telefon: +40 720 10SOLO (7656)
Website: https://www.solo.ro/
-
CAND SE APLICĂ ACEASTĂ INFORMARE
Această informare generală se aplică în legătură cu prelucrarea datelor
referitoare la dumneavoastră către Societatea SOLO Fintech SRL.
Această informare nu se aplică în legătură cu servicii sau produse oferite
de alte companii sau persoane fizice, inclusiv cele postate pe
website-urile noastre sau despre care vă informăm în alt mod. De asemenea,
această informare nu acoperă activitatea altor companii sau persoane care
fac publicitate serviciilor sau produselor noastre ori care vă prelucrează
datele în alt mod prin website-urile noastre sau pe rețelele de socializare
în legătură cu paginile noastre.
-
MODIFICĂRILE ACESTEI POLITICI
Este posibil să modificăm această politică. În astfel de cazuri, vă vom
informa în avans, prin postarea acestei politici pe website cu 20 de zile
înainte de intrarea sa în vigoare.
Vom posta această notă de informare și pe website-ul nostru, la link-ul
următor:
https://www.solo.ro/politica-de-confidentialitate
Această versiune a acestei politici va intra în vigoare la 01.11.2021.
-
DICȚIONAR DE TERMENI
-
-
Autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter
personal
: o autoritate publică independentă care, potrivit legii, are
atribuții referitoare la supravegherea respectării legislației
protecţiei datelor cu caracter personal. În România, această
autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter
personal este Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării
Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
-
Categorii speciale de date cu caracter personal (date cu
caracter personal sensibile/ date sensibile)
: datele cu caracter personal care: dezvăluie originea rasială sau
etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile
filozofice sau apartenența la sindicate; datele genetice; datele
biometrice pentru identificarea unică a unei persoane fizice;
datele privind sănătatea, viața sexuală sau orientarea sexuală a
unei persoane fizice.
-
Date cu caracter personal
: orice informații privind o persoană fizică identificată sau
identificabilă (denumită „persoană vizată”). O persoană fizică este
identificabilă dacă poate fi identificată, direct sau indirect, în
special prin referire la un element de identificare, de exemplu:
nume, număr de identificare, date de localizare, identificator
online, unul/mai multe elemente specifice, proprii identității
fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau
sociale a respectivei persoane. Astfel, de exemplu, în noțiunea de
date cu caracter personal sunt incluse următoarele: numele și
prenumele; adresa de domiciliu sau de reședință; adresa de e-mail;
numărul de telefon; codul numeric personal (CNP); Categoriile de
date cu caracter personal referitoare la dumneavoastră pe care le
prelucrăm sunt enumerate mai sus.
-
Operator
: persoana fizică sau juridică care decide de ce (în ce scop) şi
cum (prin ce mijloace) sunt prelucrate datele cu caracter personal.
Potrivit legii, răspunderea pentru respectarea legislației
referitoare la datele cu caracter personal revine în primul rând
operatorului. În relația cu dumneavoastră, noi suntem operatorul,
iar dumneavoastră sunteți persoana vizată.
-
Persoană împuternicită
: orice persoană fizică sau juridică care prelucrează date cu
caracter personal în numele operatorului, alta decât angajaţii
operatorului.
-
Persoană vizată
: persoana fizică la care se referă (căreia îi „aparțin”) anumite
date cu caracter personal. În relația cu noi (operatorul),
dumneavoastră sunteți persoana vizată.
-
Prelucrare a datelor cu caracter personal
: orice operațiune/set de operațiuni efectuată/efectuate asupra
datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu
caracter personal, cu sau fără utilizarea mijloacelor automatizate;
de exemplu: colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea,
stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea,
utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la
dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea,
restricționarea, ștergerea sau distrugerea respectivelor date cu
caracter personal/seturi de date cu caracter personal. Acestea sunt
doar exemple. Practic, prelucrarea înseamnă orice operaţiune asupra
datelor cu caracter personal, indiferent dacă prin mijloace
automate sau manuale.
-
Stat terț
: un stat din afara Uniunii Europene și a Spațiului Economic
European.