Fii profesor, nu contabil. SOLO se ocupă de hârtii, tu te ocupi de elevi


Au scris despre noi
De ce SOLO
Nu te chinui cu dosare și drumuri la ghișee când totul poate fi digital
Te ajutăm să-ți reduci taxele
Îți explicăm pe limba ta
Te îndrumăm până la capăt


Te ajutăm să-ți reduci taxele

Îți explicăm pe limba ta

Te îndrumăm până la capăt
SOLO te susține pe întregul proces
Dacă vrei PFA
Înființare PFA, facturare, contabilitate și depunerea declarațiilor - tot ce ai nevoie pentru a porni pe cont propriu.
Pregătim dosarul de înființare
Îți găzduim gratuit sediul social dacă ai nevoie
Primești ajutor personalizat din partea unui consultant
Gestionezi totul direct de pe telefon
Ai deja PFA ?
Hai cu PFA-ul la SOLO și uită de grijile contabilității. De la facturare, declarații și calculul taxelor, totul poate fi simplu și digital.
Îți facem contabilitatea pe ultimul an
Deduci cheltuieli direct de pe telefon și îți reduci taxele
Depunem toate declarațiile fără erori sau întârzieri
Îți sincronizăm contul cu sistemul e-Factura gratuit
Uiți de pungile de bonuri, e-Factura sau cozile de la ghișeu. Tu te concentrezi pe educația elevilor tăi, iar noi facem totul pentru tine, fără stres, fără grija amenzilor și fără drumuri la ANAF.

Poți face mai multe cu SOLO
Iată unde poți găsi mai multe informații care te pot ajuta să te decizi dacă SOLO este platforma de care ai nevoie.
Întrebări frecvente
Ai mai multe întrebări? Vizitează pagina noastră completă de întrebări sau contactează departamentul de vânzări sa primești răspunsurile căutate.
- Îți creezi un cont SOLO și completezi datele tale.
- Alegi activitatea pe care vrei să o desfășori și codul CAEN potrivit.
- Încarci documentele necesare (buletin, diplomă de studii, după caz).
- SOLO pregătește actele și le trimite către Registrul Comerțului.
- În câteva zile, primești certificatul de înregistrare și îți poți începe activitatea.
SOLO simplifică tot procesul de înființare a unui PFA sau PFI, astfel încât să nu pierzi timp cu drumuri și documente complicate. Ne ocupăm noi de tot, iar tu primești actele gata pregătite, fără stres. În plus, serviciul include și găzduirea sediului social pe perioada colaborării, astfel încât să nu îți faci griji pentru acest aspect.
Un PFA pentru profesori sau traineri poate opta pentru sistemul de impozitare la normă de venit (cod CAEN 8559) sau pentru sistemul real. Pentru a beneficia de această facilitate, PFA-ul trebuie să aibă un singur cod CAEN. Poți găsi în pagina noastră interactivă mai multe detalii despre codurile CAEN pentru profesori.
Portarea PFA-ului tău la SOLO este simplă și conține următorii pași:
- Crearea unui cont SOLO și validarea identității tale
- Încărcarea documentelor PFA-ului tău
Beneficiile portării:
- Procesăm documentele tale contabile din ultimul an, astfel încât să fii la zi cu contabilitatea
- Nu trebuie să-ți bați capul cu e-Factura - cu acordul tău, conectăm contul SOLO la e-Factura, iar toate facturile tale vor ajunge în sistem fără efort suplimentar din partea ta și fără să fie nevoie să achiziționezi o semnătură digitală
- Depunem Declarația Unică și orice altă declarație necesară
- Îți răspundem la toate întrebările și ai acces la consultanță gratuită
- Desigur. În baza unei facturi emise în mod obișnuit dintr-un cont SOLO, noi conectăm, cu acordul tău, contul tău SOLO la sistemul e-Factura. Totul se întâmplă fără niciun efort din partea ta.
Pentru înființarea unui PFA prin SOLO, vei avea nevoie de două documente: cartea de identitate și diplomă/certificare ce atestă că poți să desfășori activitatea educațională. De toate celelalte aspecte ne ocupăm noi.
Un PFA la normă de venit nu poate avea cheltuieli deductibile. Totuși, în cazul în care optezi pentru sistemul de impozitare real, poți scădea valoarea taxelor prin deducerea cheltuielilor efectuate pentru activitatea PFA-ului. Sumele deductibile se scad din venitul brut înainte de aplicarea impozitului și reduc astfel baza de impozitare. Pentru domeniul educațional, câteva categorii comune de cheltuieli deductibile sunt cele auto (în baza unui contract de comodat), cele educaționale (cursuri, formări, materiale de dezvoltare profesională) sau cu echipamente electronice (laptop, smartphone). Vezi pagina noastră interactivă despre cheltuieli deductibile pentru mai multe detalii.









