Întrebări frecvente

Pentru cine e SOLO?

De la IT-iști, freelanceri, medici și avocați până la curieri si soferi de UBER/Bolt, SOLO oferă o soluție completă de administrare a oricărui PFA. SOLO încă nu e potrivit pentru PFA-urile care lucrează mai mult cu cash, case de marcat sau pentru cele care au angajați.

De ce să îți faci PFA cu SOLO?

Înființarea PFA-ului tău este inclusă în abonamentul SOLO de 89 de lei. Nu ai niciun cost suplimentar și tot procesul este super simplu, rapid și complet online.

Ce fac dacă nu am un sediu social pentru PFA-ul meu?

Îți găzduim PFA-ul la sediul nostru, ca să nu îți bați tu capul cu el.

Pot folosi SOLO și de pe calculator?

Platforma SOLO este construită să meargă atât de pe telefon, cât și de pe calculator.

Eu lucrez cu clienți din afara României, mă puteți ajuta?

Desigur! Fie că lucrezi cu clienți din UE, fie din afara UE, SOLO se ocupă de toate declarațiile necesare, iar tu facturezi direct din aplicație.

Cum pot renunța la abonamentul SOLO?

Poți renunța oricând la abonamentele SOLO și ai 30 de zile la dispoziție să îți descarci documentele contabile. Dacă SOLO te-a ajutat cu înființarea și nu vrei să îți radiem PFA-ul, trebuie să îți muți sediul social în următoarele 45 de zile.

Dacă vreau doar serviciul de înființare, dar nu vreau ca SOLO să îmi țină contabilitatea, se poate?

Înființarea gratuită face parte din abonamentul SOLO de 12 luni, care include tot ce ai nevoie pentru administrarea PFA-ului tău. Poți renunța oricând la serviciul SOLO, dar dacă o faci, trebuie să îți muți sediul social în următoarele 45 de zile.

Pot factura cu SOLO în sistemul e-Factura?

Cu siguranță! Tu facturezi în câteva click-uri direct din contul tău, iar SOLO se conectează la SPV-ul PFA-ului tău pentru a transmite e-Factura în sistem. Află mai multe despre cum ne ocupăm de e-Factura aici.

Am alte întrebări, cum pot lua legătura cu cineva din echipa SOLO?

Adresează-ne orice întrebare pe chat-ul din site sau la han@solo.ro