Găsește răspunsuri la întrebările tale

Intră în categoria care te interesează sau caută cuvintele cheie mai jos.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Subiecte căutate frecvent: înființare, taxe, declarația unică

Întrebări frecvente
Preluarea contabilității

Preluarea contabilității

Ce presupune portarea PFA-ului meu la SOLO și ce beneficii am?

Portarea PFA-ului tău la SOLO este simplă și conține următorii pași:

  • Crearea unui cont SOLO și validarea identității tale
  • Încărcarea documentelor PFA-ului tău

Beneficiile portării:

  • Procesăm documentele tale contabile din ultimul an, astfel încât să fii la zi cu contabilitatea
  • Nu trebuie să-ți bați capul cu e-Factura - cu acordul tău, conectăm contul SOLO la e-Factura, iar toate facturile tale vor ajunge în sistem fără efort suplimentar din partea ta și fără să fie nevoie să achiziționezi o semnătură digitală
  • Depunem Declarația Unică și orice altă declarație necesară
  • Îți răspundem la toate întrebările și ai acces la consultanță gratuită

Cât durează portarea la SOLO?

Îți aduci PFA-ul sau PFI-ul la SOLO în doar câteva click-uri. Tot ce ai de făcut e să:

  • Ne trimiți procura notarială (noi îți spunem exact ce trebuie să conțină)
  • Încarci documentele juridice
  • Adaugi ultima declarație și facturile și cheltuielile emise până acum

După ce procesăm informațiile, vei vedea direct în platformă o estimare în timp real a taxelor tale și vei putea factura din SOLO. Acest proces poate dura între 3 zile și doua săptămâni, în funcție de cât de repede primim procura și câte documente avem de procesat

Chiar plătește SOLO amenda?

Da. Dacă facem o greșeală, ne-o asumăm și plătim amenda care vine din vina noastră.
Asta ne face responsabili cu fiecare răspuns pe care ți-l oferim, fiecare cheltuială pe care o procesăm și fiecare declarație pe care o depunem pentru tine.

Pot redeschide un PFA / PFI după radiere?

Da, poți să îți redeschizi activitatea oricând. Dacă alegi să revii, poți crea un nou cont SOLO și te vom ajuta cu întregul proces de înființare.

Ce declarații trebuie depuse la radiere?

SOLO se ocupă și de depunerea declarațiilor necesare la ANAF, astfel încât să închizi activitatea fără probleme. Acestea includ:

  • Completează declarația unică pentru veniturile din anul în curs.
  • Depune declarațiile finale către ANAF.
  • Îți oferă instrucțiuni pentru plata taxelor.

Toate acestea sunt gestionate digital, direct din contul tău.

Trebuie să plătesc taxe suplimentare pentru radiere?

Radierea este inclusă în abonamentul SOLO, așa că nu trebuie să plătești în plus pentru acest serviciu.

Cât durează procesul de radiere?

Procesul durează, în general, între 5 și 10 zile lucrătoare, în funcție de timpul de procesare al autorităților.

Cum îmi radiez PFA-ul / PFI-ul cu SOLO?

Dacă ai decis să închizi activitatea, SOLO te ajută să radiezi rapid și corect PFA-ul tău. Procesul este integrat în contul tău:

  1. Intri în secțiunea „Profilul tău SOLO”.
  2. Apeși pe „Închide abonament”.
  3. Selectezi opțiunea „Îmi închid PFA-ul” și urmezi pașii indicați.

Echipa SOLO pregătește toate documentele necesare pentru închiderea PFA-ului și le depune la Registrul Comerțului.

În acest moment SOLO nu oferă serviciul de radiere pentru PFI-uri.