Înființare și contabilitate online completă pentru specialiști IT cu PFA


Au scris despre noi
De ce SOLO
Nu te chinui cu dosare și drumuri la ghișee când totul poate fi digital
Te ajutăm să-ți reduci taxele
Îți explicăm pe limba ta
Te îndrumăm până la capăt


Te ajutăm să-ți reduci taxele

Îți explicăm pe limba ta

Te îndrumăm până la capăt
SOLO te susține pe întregul proces
Dacă vrei PFA
Înființare PFA, facturare, contabilitate și depunerea declarațiilor — tot ce ai nevoie pentru a porni pe cont propriu.
Înființăm PFA-ul tău gratuit, cu doar câteva click-uri
Deduci cheltuieli direct de pe telefon și îți reduci taxele
Depunem toate declarațiile lunare și anuale
Îți răspundem la orice întrebare, fără legaleză
Ai deja PFA?
Hai cu PFA-ul la SOLO și uită de grijile contabilității — totul poate fi simplu și digital.
Îți facem contabilitatea pe ultimul an
Depunem declarațiile fără erori sau întârzieri
Te ținem la curent cu modificări legislative
Îți oferim consultanță pentru orice nelămurire
Cu SOLO, oricine lucrează în IT poate uita de pungile de bonuri sau e-Factura. Îți trebuie doar o diplomă sau o dovadă a experienței în domeniu, iar SOLO te ajută rapid cu înființarea și administrarea PFA-ului tău.

Poți face mai multe cu SOLO
Iată unde poți găsi mai multe informații care te pot ajuta să te decizi dacă SOLO este platforma de care ai nevoie.
Întrebări frecvente
Ai mai multe întrebări? Vizitează pagina noastră completă de întrebări sau contactează departamentul de vânzări sa primești răspunsurile căutate.
Portarea PFA-ului tău la SOLO este simplă și conține următorii pași:
- Crearea unui cont SOLO și validarea identității tale
- Încărcarea documentelor PFA-ului tău
Beneficiile portării:
- Procesăm documentele tale contabile din ultimul an, astfel încât să fii la zi cu contabilitatea
- Nu trebuie să-ți bați capul cu e-Factura - cu acordul tău, conectăm contul SOLO la e-Factura, iar toate facturile tale vor ajunge în sistem fără efort suplimentar din partea ta și fără să fie nevoie să achiziționezi o semnătură digitală
- Depunem Declarația Unică și orice altă declarație necesară
- Îți răspundem la toate întrebările și ai acces la consultanță gratuită
- Desigur. În baza unei facturi emise în mod obișnuit dintr-un cont SOLO, noi conectăm, cu acordul tău, contul tău SOLO la sistemul e-Factura. Totul se întâmplă fără niciun efort din partea ta.
- Un PFA poate avea până la 5 coduri CAEN în baza cărora poate presta servicii. În cazul domeniului IT, codurile se pot încadra doar în sistem real. Poți găsi în pagina noastră interactivă care este cel mai potrivit pentru tine.
- Un PFA este considerat independent dacă împlinește 4 dintre cele 7 criterii stabilite prin lege, chiar dacă lucrează la un moment dat cu un singur client. Acestea sunt:
- Îți poți alege locația și orarul de lucru
- Ai libertatea de a lucra cu alți clienți
- Îți asumi riscurile inerente activității
- Îți folosești laptopul / telefonul propriu, nu unul primit de la companie
- Îți folosești abilitățile personale
- Faci parte dintr-un corp profesional
- Ai libertatea de a lucra direct, prin angajați sau prin terțe părți pentru a îndeplini sarcinile stabilite prin contract.
- Dacă îndeplinești mai puțin de 4 dintre aceste criterii, se poate considera că maschezi o relație tip contract de muncă. Află mai multe detalii din
- Pentru că uneori nu e fezabil să te angajezi pentru compania din străinătate pentru care lucrezi, poți presta servicii pentru ei prin PFA. Ai nevoie doar de un cod de TVA intracomunitar pe care este obligatoriu să îl pui pe factură, chiar dacă PFA-ul tău nu este, de fapt, plătitor de TVA. Află mai multe despre codul de TVA intracomunitar.
- De asemenea, dacă vrei să lucrezi prin platforme de freelancing tip UpWork sau Fiverr, ți-am pregătit un ghid pentru paltformele de freelancing.
- Dacă veniturile unui PFA depășesc 77.000 EUR, acesta devine plătitor de TVA, indiferent de sistemul de impozitare. Acest lucru înseamnă sume mai mari pe facturile către clienți și declarații în plus care trebuie depuse lunar.
- Un PFA încadrat în sistem real își poate micșora taxele dovedind că a avut cheltuieli deductibile esențiale pentru operarea activității sale. Sumele deductibile se scad din venitul brut înainte de aplicarea impozitului și reduc astfel baza de impozitare. Pentru industria IT, câteva categorii comune de cheltuieli deductibile sunt cele auto (în baza unui contract de comodat) sau cu echipamente electronice (laptop, smartphone). Vezi pagina noastră interactivă despre cheltuieli deductibile pentru mai multe detalii.
%20(1).png)









